چگونگی دسترسی به پزشکان
بیمارستان درخصوص نحوه دسترسی به پزشک معالج و اعضاء گروه اصلی پزشکی در طول درمان به صورت زیر اطلاع رسانی می کند
1- اتیکت شناسایی توسط کارکنان پزشکی جهت شناسایی بیمار نصب می باشد
2- بیمار در صورت مراجعه مستقیم از مطب از قبل در سرویس پزشک معالج قرار دارد و سایر پرسنل تیم درمانی از قبیل پرستار ، سوپروایزر و پزشک مشاور به حسب مورد به بیمار معرفی می شوند
3- بیمارانی که مستقیما به اورژانس مراجعه می فرمایند توسط پرستار تریاژ به پزشک کشیک معرفی و در صورت نیاز با تشکیل پرونده تحت نظر سرویس تخصصی مورد نیاز برای ایشان درخواست گردیده و براساس برنامه آنکالی متخصصین پزشک آنکال مورد نظر یا پزشک مقیم فراخوان می شود
4- پرستار مسئول بیمار پس از معرفی خود اطلاعات مورد نظر بیمار از قبل اعضاء تیم درمان نحوه استفاده از تیم درمانی و نحوه احضار پرستار و پزشک دوم مورد درخواست را در اختیار بیمار می گذارد
5- در صورت نیاز فراخوانی تیم احیاء توسط پرستار انجام می شود
6- در صورت بروز مشکل نیز فراخوانی پزشک جهت حضور بر بالین بیمار و یا گرفتن دستورات توسط پرستار انجام می شود
7- هنگام ترخیص بیمار آدرس مطب و نحوه پیگیری روند درمانی توسط کادر بالینی به اطلاع بیمار یا همراهی رسانده شود . در محدوده زمان بستری بیمار در بیمارستان ، بیمار می تواند روزانه و در همان زمان ویزیت پزشک معالج خود را ملاقات نماید و در ساعت غیر از ان نیز در صورت درخواست دسترسی به پزشک باید به مسئول شیفت اطلاع داده شودتا ایشان امکان تماس با پزشک را برای بیمار فراهم آورند.