شبكه بهداشت و درمان تايباد

 

نظام پيشنهاد و انتقاد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

درباره ما

تاریخچه بهداشت و درمان درشهرستان تایباد
 

در سال  1330 در حياطي بنام درمانگاه بهداري تايباد فعاليت بهداشتي درماني در اين شهرستان آغاز گرديد و تا سال 1340 يك نفر پزشك ، واحد تزريقات و پانسمان ، داروخانه و يك دستگاه آمبولانس خدمات لازم را به مردم ارائه مي كردند . در سال 1340 در محل گمرك دوغارون واحدي بنام قرنطينه در يك كانتينر سيار ، كار ورود و خروج مسافرين و مواد غذايي را ازنظر بهداشتي آغاز كرد . در سال 1345بعلت شيوع بيماري سل و وبا ، ساختمان قرنطينه تايباد در محل مركز بهداشت فعلي احداث و راه اندازي شد . در سال  1350همزمان با شهرستان شدن تايباد ، شبكه بهداشت و درمان درمحل مركز بهداشتي درماني شماره 2 فعلي فعاليت اداري خود رابا نام اداره بهداري تايباد آغاز كرد .

در سال 1355اولين بيمارستان تايباد بنام موقوفه توتونچيان و اولين درمانگاه روستايي در كاريز راه اندازي شد . شبكه بهداشت و درمان از آن به بعد گسترش و توسعه يافت تا جايي كه درحال حاضر اين شبكه با واحدهاي زيرمجموعه خود مشتمل بر بيمارستان  110تختخوابي خاتم الانبياء (ص) ،  8مركز بهداشتي درماني،57 خانه بهداشت ، 6 پايگاه بهداشتي و  1تسهيلات زايماني خدمات بهداشتي و درماني لازم را به جمعيتي بالغ بر 150000 نفر ارائه مي نمايد.
 
درباره مديريت مشاركتي
يكي از نظام هاي مديريتي پويا كه نقش مهمي در توسعه منابع انساني ودر نتيجه در فرايند توسعه كلي دارد نظام مديريت مشاركتي مي باشد .
اين نظام مديريتي به عنوان يك نظام مطلوب و كارآمد هم از لحاظ عملي و هم از نظر تئوري آزمون هاي موفق خود را گذرانيده است و هم اكنون در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه كاملا مورد استفاده بوده و از جايگاه مناسبي برخوردار است .
اين سيستم صاحبان انديشه هاي سازنده را بدون در نظر گرفتن شغل و مقام به طور يكسان پذيرا مي باشد و علاوه بر اين كه قدرت تصميم گيري و مسئوليت مديريت را به هيچ وجه تضعيف و يا مخدوش نمي نمايد بلكه زمينه هاي لازم براي تشويق مادي و معنوي پرسنل بخش را در قبال عرضه كردن انديشه هاي سازنده فراهم مي نمايد تا از خلاقيت و پويايي تفكر انسانها براي رشد و توسعه استفاده مطلوب به عمل آيد.

بدون شك نظام پيشنهادها در دنياي كنوني يكي از مناسب ترين روش هاي افزايش بهره وري در سازمانهاي مختلف مي باشد .
از نظام پيشنهادها بايد به عنوان زمينه شكل گيري كشف استعدادها و موثرترين روش حل و فصل مسائل سازمان تلقي داشت كه هر يك از ابعاد مذكور به نحوي جاذبه هاي سازمان و بالندگي فكري- مهارتي و اجتماعي را تعيين نموده است.
فوايد نظام پيشنهادها جهت پرسنل بخش :
* ثبت پيشنهاد مصوب جهت امتياز ارزشيابي
* ثبت پيشنهاد مصوب در ارتقاء شغلي پرسنل بخش (در صورت اجرائي شدن پيشنهاد نيز اين امتياز در ارتقاء شغلي افزايش مي يابد )
* در نظر گرفتن پاداش جهت پيشنهاد مصوب
اين سايت جهت اطلاع رساني به شما همكاران گرامي و تسهيل در روندارايه پيشنهادها طراحي گرديده است.جهت درج پيشنهادهاي خودمي توانيد از گزينه پيشنهاد جديد استفاده نمائيد و جهت پيگيري پيشنهاد خود شماره پيگيري را يادداشت فرمائيد .اين دبير خانه همواره منتظر پيشنهادها شما همكاران گرامي مي باشد.