ستاد اجرایی پرونده الکترونیک ستاد اجرایی استفرار پرونده الکترونیک مورخه 17/ 3/95 تشکیل گردید. اقدامات انجام شده شامل موارد ذیل می باشد: 1- بررسی نامه ها و بخشنامه های ارسال شده از معاونت بهداشتی دانشگاه 2-تصمیم گیری در خصوص مشخص نمودن اعضای ستاد 3- برنامه ریزی در خصوص اجرای موارد خواسته شده در چک لیست مربوطه( آموزش ، نصب و استقرار اولیه نرم افزار) در تاریخ 17/3/95 اولین جلسه نحوه استقرار پرونده الکترونیک با حضور معاونت محترم بهداشتی ، مسئولین کلیه واحد های ستادی تشکیل شد. در تاریخ 18/3/95 دومین جلسه نحوه استقرار پرونده الکترونیک جهت کلیه بهورزان و مراقبین سلامت تشکیل گردید و آموزش اولیه نحوه کار با نرم افزار داده شد. |
||
|